Returpolicy

Her finner du vår returpolicy. Du kan også gå direkte til våre andre vilkår og betingelser, eller laste de ned som PDF.

;

Returpolicy for sporingsenheter

Tracker Standard/Tracker Pro/Tracker Solar/Tracker Mini

Om du ikke vil beholde din Automile Tracker

Hvis du ikke vil beholde din Automile Tracker, må du varsle oss innen 14 dager etter mottak av produktet. Vi tillater ikke retur etter 14 dager (unntak gjelder selvfølgelig hvis du har mottatt et produkt som ikke fungerer og som er dekket av maskinvaregarantien vår).

Vi godtar bare retur hvis emballasjen er ubrutt og produktet ikke har blitt brukt. Alle retur må sendes i originalemballasje inkludert alt tilbehør. Du betaler selv for returfrakten. Vi tar ikke ansvar for skader eller tap under selve returforsendelsen. Det som er nevnt over, gjelder ikke hvis det bryter med obligatorisk lov.

Det tar vanligvis omtrent to uker før vi har håndtert returen, hvoretter retur, refusjon eller bytte vil skje hvis betingelsene for det er oppfylt.

Om du får et produkt som ikke fungerer

Hvis du mottar et produkt som ikke fungerer, må du informere Automile innen 72 timer etter levering. Hvis du har skadet produktet selv, gjelder ikke maskinvaregarantien.

Hvis et produkt blir stjålet, gjelder ikke maskinvaregarantien. Hvis du ønsker det, kan vi imidlertid erstatte det til en pris. Hvis et produkt bryter innen garantiperioden (12 måneder), vil vi erstatte det med et nytt eller brukt produkt eller komponent i samsvar med maskinvaregarantien angitt i våre generelle vilkår.

Vi betaler for returfrakten hvis produktet har gått i stykker, og det ikke avhenger av kunden. Vi tar ikke ansvar for skader eller tap under selve returforsendelsen. Det tar vanligvis omtrent to uker før vi har håndtert returen, hvoretter retur, refusjon eller bytte vil skje hvis betingelsene for det er oppfylt.

Hvis du vil si opp ditt Automile-abonnement

Hvis du ønsker å kansellere ditt Automile-abonnement, kan du gjøre det ved å følge instruksjonene på våre Hjemmesider, gjennom Automile-appen, eller ved å kontakte billing@automile.com. Når du kansellerer ditt Automile-abonnement, er du fremdeles forpliktet til betale gebyrer for den gjenværende abonnementsperioden. Vi refunderer ikke gebyrer du allerede har betalt. Dette gjelder imidlertid ikke hvis du returnerer en Automile Tracker innen 14 dager etter levering, med full tilbakebetaling på betingelsene som er nevnt over.

Spørsmål?

Om du har spørsmål rundt retur, er du velkommen til å kontakte support@automile.io


Returpolicy for Automile Box

Hvis du under prøveperioden ønsker å returnere din Automile Box

Hvis du bruker din Automile Box i en prøveperiode, kan du bare bruke den i løpet av den begrensede prøveperioden som er spesifisert på vår hjemmeside www.automile.com og bare for å vurdere om du ønsker å kjøpe tjenesten.

Hvis du ved utløpet av prøveperioden bestemmer deg for at du ikke vil kjøpe tjenesten, bør du umiddelbart slutte å bruke tjenesten og returnere Automile Box. Hvis du kontakter supporten vår, vil vi sende deg en returetikett som du kan bruke til å returnere produktet gratis. Hvis vi ikke har mottatt maskinvaren eller betalingen din innen ti (10) dager etter at prøveperioden er utløpt, forbeholder vi oss retten til, hvis aktuelt, å belaste kredittkortet du registrerte hos oss.

Etter at prøveperioden er utløpt, har du ikke rett til å få tilbake de betalinger som har forfalt, eller du allerede har betalt.

Om du får en skadet Automile Box

Hvis du mottar et produkt som ikke fungerer, må du informere Automile innen 72 timer etter levering. Hvis du har skadet produktet selv, gjelder ikke maskinvaregarantien.

Hvis et produkt blir stjålet, gjelder ikke maskinvaregarantien. Hvis du ønsker det, kan vi imidlertid erstatte det til en pris. Hvis et produkt bryter innen garantiperioden (12 måneder), vil vi erstatte det med et nytt eller brukt produkt eller komponent i samsvar med maskinvaregarantien angitt i våre generelle vilkår.

Vi betaler for returfrakten hvis produktet har gått i stykker, og det ikke avhenger av kunden. Vi tar ikke ansvar for skader eller tap under selve returforsendelsen. Det tar vanligvis omtrent to uker før vi har håndtert returen, hvoretter retur, refusjon eller bytte vil skje hvis betingelsene for det er oppfylt.

Hvis du vil si opp ditt Automile-abonnement

Hvis du ønsker å kansellere ditt Automile-abonnement, kan du gjøre det ved å følge instruksjonene på våre Hjemmesider, gjennom Automile-appen, eller ved å kontakte billing@automile.com. Når du kansellerer ditt Automile-abonnement, er du fremdeles forpliktet til betale gebyrer for den gjenværende abonnementsperioden. Vi refunderer ikke gebyrer du allerede har betalt.

Spørsmål?

Om du har spørsmål rundt retur, er du velkommen til å kontakte support@automile.io

Ladda ner som PDF
Logotyp: Koeningsegg Logotyp: Budbee Logotyp: Lavazza Logotyp: Samhall Logotyp: Ambea

Test oss du også

Automile benyttes av mer enn 15 000 bedrifter med 100 000 abonnenter – alt fra enkeltmannsforetak til store bedrifter med tusenvis av ansatte.